10 Kasım 2010 Çarşamba

tapılasıcalıklı ayrıcalıklı bakılasıcalıklı hatuna

evveett yıllardan evvelce önceydi.. soğuk bir 90 yılı soğuk bir şubat günüydü.. gözleri ela olan bir kız dünyaya gelmişti.. tatlımı tatlı biricik mi biricik (: veeeeeeeee yıllar sonra huysuz kızımız büyüdü serpildi güzelleşti.. esas oğlan ise olacaklardan habersiz kendi başına takılıyordu.. cehennem azabı gibi geçen birkaç yılın ardından elbet güneş doğacaktı. nasıl dünya meydana gelmişti ateş ve buz, toz ve bulut ıvır ve zıvır olupta meydana gelmemişmiyiidi.. yannışsam hani düzeltin yavv. haha.. heyse işte ben vurduğum geyiğin bacaklarını omuza vurdum girdim avcıların oturduğu köy kahvesine.. bu değilmiydi (: tamam tamammmm sabırsız okuyucu.. dünya oldu.. adem, havva, dinolar galatasaray felan derken dünyalar güzeli kızı gördümm.. aşık oldum.. ilk görüşte aşk iliklerime kadar işlemişti.. aranan dna buydu işte.. kök hücre nakli tamam oldu.. hayata geri dönüş. kıskanılabilitesi yüksek hatun... afeti derya.. karşımdaydı.. güzel narin minik elleri ile merhaba diyor istanbul üniv. diyordu ... ne diyorsun hahahaa.. kızımm ben orada değilimkiii.. karşımda dudaklar açılıp kapanıyor... evett.. anlatıyor birşeyler.. neee.. neyin kültürüüü.. kimin edebiyatı.. namık kemal desem konuya girsem.. bitkisel hayattan çıkan bir insan neyi ne kadar anlayabilirse bende o kadar anlıyordum iştee.. hani filmlerde oluryaa.. sokak ortasıdır karşılaşılan yer ama adamın gözünde şöyle canlanır.."ARKADA DENİZ KUM, KIZIN ÜZERİNDE CİCİLİ BİR ELBİSE, DANS EDER KIZ" ve adam gözlerini kırpmadan onu izler.. ağzı açık... öyle bir durumdu ama kendime gelmem uzun sürmedi.. hayatım işte o anda anlam kazandı.. gözlerime daha önce kimse bu kadar anlamlı bakamamıştı.. ve ben güne hiç bu kadar güzel uyanmamıştım.. aşk buydu işte. AŞK onun gülerken ki görünen öndeki 2 dişinin pırıldamasıydı.. AŞK ona beni seviyormusun dediğimde gözlerinin içinin ışıldamasıydı.. seni çok seviyoruma anlam katmaktı.. kıskanılmadım hiç hayatımda bu kadar kıskanıldığım kadar ve ki, kıskanmadım onu kıskandığım kadar. gülüşümün manası.. 180 gün oldu ve önümüzdeki uzun mutlu yılları bekliyorum.. SENİ ÇOK SEVİYORUM.. ne kadar kızdırsam da seni.. kızma banaa (: hiç bırakmayacağım ellerini.. telefonda sesini duymak.. gelen mesajla heyecanlanmak.. herşey seninle o kadar güzelki.. biricikkkk... minnoş seni çok seviyorrr

2 yorum:

  1. Sana kahkalarımla değil ama yazılarımla eşlik ediyorum biricik. Hadi bağalım, bi kazan diğer kazana ne demiş? en güzel yazan kazansın. hahah

    bi de şu kız fotoğrafını kaldır ordan: ''kıskanılmadım hiç hayatımda bu kadar kıskanıldığım kadar ve ki, kıskanmadım onu kıskandığım kadar.'' hohoy

    biricik de seni çok seviyor mini mini minnoş.

    YanıtlaSil
  2. minnoşuda biriciği ço seviyor.. bir kazan diğer kazana ya doğurursa demiş.. kıskınalmak güzel.. ve senii kıskanmak dahda güzel aşkım

    YanıtlaSil